Toen Kenshi vertelde hoe het met haar ging keek Kenshi haar even bezorgd aan, eigenlijk wou hij vragen wat haar zo verwarde, maar bij de voglende zin van de vrouw was hij weer iets op zijn hoede, al was dat niet aan hem te merken. Kenshi keek Kayla recht aan en haar woorden bleven in haar hoofd hangen
'Ik ben niet de vrouw die je denkt dat ik ben.' Wie was ze dan? Maar hij wist dat hij het niet hoefde te vragen, ze zou het hem uit zichzelf gaan vertellen. Hij keek eventjes richting Kyodo, die was wat in gesprek met Lucy, maar hij kon het vanaf daar niet horen. Kenshi liep maar richting Kayla en ging naast haar zitten, hij luisterde wat bedenkzaam naar zijn woorden. "Lavinia Kayla Lithium..." herhaalde hij haar naam vaagjes.
:Anima Tell:
Kyodo keek Espe aan terwijl ze haar verhaal hoorde, het was ene verhaal dat hij al één keer vaker had gehoord, toen ze met een meisje aan het praten waren over de clans van Dust en hij keek haar even ongelovig aan
'Kenshi, ik weet wie het zijn.' seinde hij zijn mens door. "Ze wisten dat het de enige manier was om de clan te verslaan." zei hij was kalm, maar je zag aan hem dat hij het compleet niet goedkeurden dat ze het hadden gedaan "Ik en mijn mens hebben er een keer ruzie over gehad met een Caelos lid." legde hij rustig uit, daarna keek hij Espe recht aan toen deze haar echte naam zei. Hij leek kalm, maar zijn hoofd liep over van Kenshi's gedachten.
"Je bent een lid van de Nigris?" zei hij wat verbaasd "Nee, wacht, je bent de dochter van hun leider?" hij keek haar wat verbaasd aan, maar nergens was angst te bespeuren. "Als je het me niet zo recht in mijn gezicht verteld had had ik gedacht dat je me zou gebruiken." zei hij eerlijk "Maar als jij mij hierin vertrouwd, zal ik dat bij jouw ook doen."