Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1Een nieuwe richting Empty Een nieuwe richting di apr 05, 2011 2:44 pm

Kenshi

Kenshi
Ik ben een Bekende Burger
Bekende Burger
Kenshi zat op he thoogste gedeelte van het gebergte onder hem, hij hielt zijn arm in de lucht en daar zat een gigantische postvogel op. "Ik hoop maar dat je echt zo goed bent als de handelaar zei dat je was." sprak hij rustig, waanr ahij met de andere hand een brief aan de poot van de vogel vastmaakte. Ja, als hij niet zo goed was als de verkoper gezegd had had hij nu voor niets zijn belofde om niet meer van andere reizigers te stelen verbroken om niets. Hij liet de vogel vliegen en deze vloog verweg, in de richting van Bombarda, als het goed was had de vogel de geur van Kayla ontdekt en zou hij daar nu heen vliegen en Kenshi had speciaal gevraagd om de sterkste en snelste vogel zodat hij niet makkelijk gestopt zou kunnen worden. Kenshi bleef even kijken tot de vogel helemaal ind e verte verdwenen was en keek toen om naar Kyodo. Deze leek niet zo blij t ezijn me thun plotselinge verandering van plannen "Kyodo, we zijn binnen 3 dagen in Bombarda als we nu weg zijn en we zullen er niet langer dan een dag blijven." stelde Kenshi zijn anima gerust "Ik kan mijn belofde aan Kayla gewoon niet breken." Kyodo rolde met zijn ogen, hij wist dat niets de gedahcten van zijn mens zou kunnen veranderen. "Tja, ik begon toch al zat te worden vna he tleven op dezelfde plek." gaf hij toe, met een lichte grinnik, Kenshi greens even naar de leeuw en gign met zijn hand door zijn manen. De twee waren nu al 4 dagen rond aan he tlopen, in alle kleine dropjes. Het was fijn om iets te zien dat een beejt eop Japan leek, maar het was nogsteeds niet wat ze zochten en ze hadden ook niemand die ze kenden ontmoet. "Zouden ze echt allemaal met de wereld vergaan zijn..?" vroeg Kenshi richting de lucht. Kyodo sloeg met zijn gezicht "Drie dagen onderweg, weet je nog?" zei hij wat kalmpjes, waarna hij aan de afdaling begon, Kenshi sprong er maar gewoon achteraan. Onder aan de gigantishce berg keken ze weer even omhoog en daanr ana elkaar. "Op naar Bombarda dan maar." mompelden ze beide bijna tegelijk en ze begonnen te rennen.

(Degene die op dit topic antwoord zal iemand zijn die hij onderweg tegen komt, hij is dus nog niet in bombarda zelf.
En voor wat in de brief stond, het is gewoon weg;
Kayla,
Ik ben weer bij je binnen 3 dagen,
Kenshi
.)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum