Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1De nieuwe gebieden Empty De nieuwe gebieden di maa 22, 2011 6:31 pm

Oblivios

Oblivios
Ik ben een Admin
Admin
Uit de moderatorenkamer is gekomen:
Nieuwe gebieden! Hieronder is een beschrijving te lezen, en zelfs voor jou, Tempus, als je dit leest: er is ook een verrassing voor jou bij een gebied. Het is een cadeautje van ons leden aan een geweldige moderator!(Je moet er wel zelf achter komen..)
Hier komen de bschrijvingen!:

The Mojave Desert
Een grote woestijn in Dust. Er leven hier veel hagedissen, slangen en schorpioenen, maar ook kamelen en hyena's. Behalve enkele cactussoorten & warmteplanten leeft er niet veel hier.

Cwamala's
De Cwamala's zijn het woestijnvolk. Ze leven van hun kamelen en lijken op de moderne Arabieren, alleen zijn het nomaden die afhankelijk zijn van hun kameel. Ze geloven verder niet in Allah of iets dergelijks maar in de Aardegod Puhala. De Cwamala's hebben ook verbinding met de binnenkant van de aarde en kunnen dus van verre afstanden gevaar detecteren als ze hun best doen. Ook hebben ze een eigen taaltje: Pari

Lihual
Dit land is te vergelijken met het moderne Oost-Azië en dus de Oosterse culturen als Japan, China & Thailand. Er leven hier veel diersoorten en ook zijn hier gematigde bossen. Om het westelijkdeel van Lihual staat een muur, deze is in principe dezelfde als de hedendaagse Chinese muur. In het midden van Lihual is een groot gebergte: het Kunluk-Gebergte

Tenzhou
De Tenzhou is een verzamelnaam voor diverse 'Oosterse' volkeren. De Tenzhou zijn over het algemeen uitstekende bouwers en/of krijgers, dit verschilt per regio en stam. Tenzhou hebben een polytehïstisch geloof(dat wil zeggen meerdere goden), en Lihual in het geheel wordt bestuurd door één rechtvaardige keizer. Sommige kleine stammen hebben wel een eigen keizer/koning(in) zoals de Bishilak & de Gudurüs.

Porãna
Porãna is een land ter vergelijking met Portugal & Spanje in de tijd van de Conquistadores: een rijk land vol met goud. Het land loopt ook al ver vooruit wat technologie betreft, maar het desalniettemin nog wel last van een enkel probleempje.

Vincenza
De Vincenza praten met een accent dat in gelijkernis is met het Spaans & Portugees: Robada. De koning is een van de machtigste mannen van Dust en daarmee ook de rijkste. De Vincenza zijn expert afdingers en koopjesjagers. Ook zijn het uitstekende ruiters.
De wachters beschikken over een soort geweer dat vuurwerk afschiet, genaamd een Larasol.
Hun naam is vernoemd naar een belangrijk persoon in de creatie van Dust.

2De nieuwe gebieden Empty Re: De nieuwe gebieden di maa 22, 2011 7:46 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Nou, dat is pas een compliment, bedankt iedereen Very Happy

@ Oblivios, ik ga de plaatjes voor de gebieden morgen of overmorgen maken.

3De nieuwe gebieden Empty Re: De nieuwe gebieden di maa 22, 2011 7:56 pm

Lady Catharina

Lady Catharina
Ik ben een Teacher
Teacher
Dat is nog niet het enige!!
Als we iets doen dan doen we het in stijl.

4De nieuwe gebieden Empty Re: De nieuwe gebieden di maa 22, 2011 8:06 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Super bedankt Oblivios....
Maar natuurlijk is het ook aan de andere moderators, admins en natuurlijk alle leden dat Dust loopt.
Super dat jullie er zijn, anders was Dust er nooit geweest, zoals hij er nu is.

5De nieuwe gebieden Empty Re: De nieuwe gebieden di maa 22, 2011 8:47 pm

Abigail

Abigail
Ik ben een Bekende Burger
Bekende Burger
We doen het met liefde Very Happy

6De nieuwe gebieden Empty Re: De nieuwe gebieden wo maa 23, 2011 7:58 am

Oblivios

Oblivios
Ik ben een Admin
Admin
Dank allen, maar ik wil ook iedereen van de chat bedanken. En in het bijzonder Rai, anders was ik niet op het idee gekomen om nieuwe gebieden toe te voegen.

7De nieuwe gebieden Empty Re: De nieuwe gebieden wo maa 23, 2011 2:57 pm

Rai

Rai
Ik ben een Rookie
Rookie
Wooeeeeeeh Oosterse landen en de Chinese muur(?)

Gege Rai gaat daar zijn kleine paleisje stichten >D

Gesponsorde inhoud


Ik ben een

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum