Wat bedoelde ze er mee dat ze alles kwijt raakte.Bezorgt en niet begrijpend keek hij haar aan. Net toen hij wou vragen wat ze bedoelde rukte ze zich los uit zijn armen en rende er vandoor. Sam rende haar achter naar en was sneller. Toen hij vlak achter haar liep sloeg hij stevig zijn armen om haar heen en trok haar tegen hem aan. Zodat ze het niet weer op een rennen kon zetten.
Catharina wat is er? Sam streek rust gevend over haar arm heen.
Vertel het me CatharinaFluisterde hij in haar oor. En hield haar stevig vast toen ze los probeerde te komen. Sam slikte moeizaam toen hij naar haar luisterde. Op een gegeven moment liet hij haar los. Waarom was hij naar haar toe gegaan. Een steek in zijn hart kwam op. Achter zich spande Zeus zijn spieren. Sam voelde al snel dat Catharina zijn armen pakte zodat hij niet weg kon lopen.
Ik kan het nietFluisterde hij zachtjes terwijl hij naar de grond keek.
Ik kan het niet Cath.'Zei hij weer. Maar hij had de kracht niet om zich los te rukken en weg te lopen. Hij luisterde naar Catharina en de woorden die ze sprak liet zijn hart in duizend stukjes vallen.
Dus dat alles betekende echt niks voor je.Vroeg hij met een gebroken stem. Hij was zo met zich zelf bezig dat hij niet merkte dat Zeus woedend werd. Ze had kinderen? Zeker van Tempus. Shit hij was flink de lul. Maar hij wist het niet. Kon hij er wat aan doen. Sam keek hulpeloos toe en wist niet wat hij moest doen.Hij hoorde woedend op haar te zijn. Maar dat kon hij gewoon niet. Sam keek de lucht in en vroeg zich af waar die stem vandaan kwam. Hoezo Tempus ging dood. Oké Tempus had Sam geprobeerd te doden wat niet gelukt was. Maar Tempus mocht nog niet dood gaan. Sam moest nog met hem afrekenen. Hij schudde zijn hoofd en zakte op zijn knieën en sloeg zijn armen om Catharina heen.
Stil maarFluisterde hij.
Zeus keek toe hoe Catharina tegen Sam sprak. Hij voelde de pijn en werd woedend. Hoe durfde Catharina zijn wederhelft zo te breken. Zeus stond grommend op en liep sluipend naar hem toe.
Dus dit is jou dank Catharina? Sam heeft je leven gered en dan flik je hem dit. Hoe kon je zo met zijn hart spelen. Zeus gromde nog wat naar en sprong op Catharina.Zodat Sam haar wel los moest laten. Grommend keek hij haar aan.
Je hebt mijn vertrouwen verloren Catharina.[b/]
Sam schrok op van de stem van Zeus. En voor hij het wist was Zeus op Catharina gesprongen. Geschrokken sprong hij op en probeerde Zeus van Catharina af te halen. Toen dat niet echt lukte Hief Sam zijn hand op. [b]Sorry Zeus maar je geeft me geen andere keus. Sam tilde Zeus op en gooide hem weg. Wel zorgde hij er voor dat Zeus niet ergens tegen aan knalde. Daarnaar rende hij naar Catharina toe.
Gaat het? Het spijt me voor Zeus gedrag. Je liefde is voor Catharina is belangrijke dan je Anima.Vroeg Zeus woedend. Toen Sam niet antwoordde. Draaide hij zich om.
Je bekijkt het maar Sam. Tot ooit.Grommend zette Zeus het op een lopen. Hoe durfde hij voor Catharina te kiezen. De vrouw die zijn liefde nooit zou beantwoorden. Hij had het gehad met Sam. Telkens maar de verkeerde keuzens maken. En naar hem luisteren ho maar.