Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1A strange dream for a person like me! Empty A strange dream for a person like me! vr okt 07, 2011 9:47 am

Lucifer

Lucifer
Ik ben een Avonturier
Avonturier
“Tarquin! Waar ben je?” Zijn sissende stem sneed door de ijskoude nacht heen en maakte duidelijk dat er nu met hem niet viel te spotten. Zijn commandant die hij had aangesteld om zijn missie af te ronden was nergens te bekennen. Nergens bleek iemand te zijn en de nacht leek lichter te worden dan normaal was in Fernum. De dode boom waarin hij eerder die nacht in was geklommen leek licht te geven en hij stond op. Pleoh waarschuwde hem om niet naar de boom te gaan, hield hem tegen, maar op de een of andere manier had hij het gevoel dat hij die kant op moest. Zijn stappen waren onzeker en het groene licht was bangmakend. Nu hij voor de boom stond leek het alsof er een gedaante uit de boom kwam. Een vrouwelijke groene gedaante en hij meende ergens een gezicht te zien dat hij herkende. “Dat je me ziet, is een teken dat je jezelf niet totaal hebt afgestoten van de kracht van de bomen. Je ziet ook in dat alle kracht van de wereld te gebruiken kan zijn om je macht te veroveren. Ik benijd je hart niet noch zal ik je hart accepteren als een van de mijnen. Je hebt een pad gekozen dat altijd onzeker zal zijn en verwacht dat de mensen nu jou als koning zullen accepteren. Je hebt veel steun, maar pas op. Iedereen kan verraden worden zelfs door de personen van wie je het nooit verwacht. Dat is de reden dat ik je een missie opdraag en je zult deze moeten volbrengen.” Sprak de zachte stem. “Ik zal nooit een missie van een boom accepteren.” Hij hoorde een soort van een lach die hem de rillingen gaf. “Die boom waar je het over hebt, heeft jou het leven geschonken. Ik weet waarom jij op die berg bent gevonden, ik heb je daar zelf heengestuurd. Luister nu, op de 21ste verjaardag van mijn Domina zal iemand van de Nigrisclan aanwezig moeten zijn omdat ze niet alleen Caelosbloed heeft, maar ook bloed van een van de vroegere hoogstaande edelen van de Nigris. Ja, een goed bewaard geheim dat er voor heeft gezorgd dat ze alles wat haar overkomt heeft kunnen overleven en zal kunnen overleven. Door wat Lucius heeft gedaan, bezitten haar kinderen ook het gemengde bloed. Om haar verjaardag te volbrengen zal ze zelf een offer moeten brengen, haar vrijheid geven en mijn wil gehoorzamen, en ik zal haar een gunst verlenen door haar hele ziel in eenheid te brengen. Maar daar heb ik iemand voor nodig die het aankan om haar temperament te weerstaan en die zich niet van de wijs laat brengen door de geesten die er zullen zijn en de mensen die je proberen tegen te houden om bij haar te komen. Geef haar deze ring en offer haar een plaats in de uitgezonderste plaats van Fernum, want misschien zal er een dag komen dat ze niet meer in het licht kan leven en de duisternis zal verkiezen. Op dat moment zal ze je aanbod aannemen en zul je rechtmatige koning en zijn zuster ook in jouw land hebben.” De ring leek naar hem toe te zweven en hij landde in de uitgestoken hand. “Nu is het tijd om wakker te worden, Lord Lucifer en maak je belofte waar.”



“Lucifer! Lucifer word wakker!” Lucifer schrikte op door de sissende stem en zag het gezicht van Lavinia voor zich. Daarna werd hij totaal wakker en was het duidelijk dat Pleoh hem had gewekt en wees naar het pad waar iemand op stond en hij lag gewoon te slapen aan de kant van de weg tegen een boom aan. “Kalm aan, Pleoh. We zijn klaar voor wat diegene ook wil.”, zei hij kalm en opende zijn hand waarde ring lag. Het was gemaakt van een zwart edelmetaal en in het midden lag een spierwitte diamant waar hij een stipje groen inzag. Hij had dus niet gedroomd en het was echt gebeurd. Dat betekende dat hij naar Opacare moest en Lucifer grijnsde. Dit kon nog leuk worden.



[Open voor iedereen]

Kitty

Kitty
Ik ben een Burger
Burger

can I start again with my faith shaken cause I can't go back and undo
this
I just have to stay and face my mistakes but if I get stronger
and wiser. I'll get through this





Kitty liep door Caps heen. Ze was al een tijdje aan het dwalen en dat begon haar te vervelen. Ze had zin in actie. Maar ja vond maar eens ergens actie. Ze kon moeilijk iemand gaan beroven. Sinds ze bij de Cealos Clan hoorde was haar leven veranderd. Soms dacht ze er over naar dat ze de verkeerde had gekozen. Ze kon haar zelf niet zijn. Haar slechte ik niet. En daar baalde ze van. Lexy was al verder dan haar. Ze pakte een stukje brood en at het op. Al dagen had ze haast niet gegeten. Zuchtend liep ze door. Toen plots Lexy stil op de grond stond bleef ze ook stil staan. Wat is erVroeg ze. Kitty keek naar de kant waar Lexy naar toe wees. Lag daar nou een man? Kitty bleef staan en merkte hoe de Anima van de man de man zelf wakker maakte. Kitty keek toe hoe de man wakker werd. In plaats van er naar toe te gaan beef ze staan. Ook al was ze nieuwsgierig. Ze kon dichter bij komen zonder dat de man haar zag. Kitty bleef de man recht aan kijken en werd plots onzichtbaar. Ze liep dichte bij. Gelukkig bleef Lexy staan waar ze stond. Zij was de enigste doe wist waar ze nou was. Ook al kon Lexy haar niet zien. Eenmaal dicht genoeg zag ze plots een ring in de hand van de man. Zonder ook maar wat te zeggen pakte ze de ring en keek er naar. Waarom ze hem niet terug gaf wist ze niet. Nou ja eigenlijk wel. Dit was haar kans om wat actie te hebben. Een grijns kwam op haar gezicht te staan. Ze sloot even kort haar ogen en liet zich zelf weer zien.

Lucifer

Lucifer
Ik ben een Avonturier
Avonturier
:Anima Tell:
Pleoh gromde zacht en zette beschermend een paar stappen naar voren totdat hij tussen de fret en Lucifer stond. Hij zou zijn wederhelft beschermen, want hij wist niet wat voor magiesoorten die vrouw had. Ze was.. Wat? Pleoh hief zijn hoofd en zocht naar de vrouw die in een keer weg was. Hoe kon ze in een keer weg zijn? Hij merkte hoe Lucifer in een keer vanuit ligstand opspring en gromde toen hij de vrouw vlak achter hem tevoorschijn zag komen.

Lucifers grijns verdween even van zijn gezicht toen hij zachte vingers voelde die de ring van hem overnam en sprong op waarna hij direct voor de vrouw stond en onheilspellend op haar neerkeek. Niemand, maar dan ook niemand pakte dingen van hem zonder toestemming. Zelfs niet om hem te plagen, alleen Lavinia had dat recht nog. Toch kon hij bij het totale plaatje van de vrouw voor hem niets anders dan zijn charmante glimlach opzetten terwijl zijn ogen haar gevaarlijk aankeken. Hij stapte naar haar toe, wist dat ze niet verder kon omdat Pleoh daar stond te grommen en legde zijn vingers onder haar kin om haar gezicht naar boven te kantelen. ‘Ik wist niet dat iemand zo stom kon zijn om van mij iets te stelen. Daar staat een zware straf op jongedame.’ Zijn stem was grijnzend en hij keek haar diep in de ogen aan terwijl zijn andere hand naar de hand met de ring ging om hierbij de ring van haar weer over te nemen. Hij deed de ring om zijn pinkvinger die er net klein genoeg voor was en wachtte op haar antwoord.

Kitty

Kitty
Ik ben een Burger
Burger

can I start again with my faith shaken cause I can't go back and undo
this
I just have to stay and face my mistakes but if I get stronger
and wiser. I'll get through this





A strange dream for a person like me! 2797642614
Lexy keek toe hoe de Anima van de man een paar stappen naar haar toe liep. Ze liet haar kopje scheen staan en keek de Anima aan. Zo beschermend misschien te beschermend.Sprak Lexy. Ze bleef staan waar ze stond. Oké zelf was ze ook beschermd tegen over Kitty maar dat was toch weer iets anders. Ze liet Kitty het eerst zelf uit zoeken en als het dan niet lukte dan hielp Lexy pas.

Kitty keek de man aan die op sprong. Hij keek niet al te blij. Ze bleef klam staan toen de man naar haar toe liep. Ten eerste ze kon geen kant op. En ten tweede die man was niet eens eng.
Ze keek hem woedend aan toen hij haar hoofd op tilde. Blijf van me afSiste ze terwijl ze zijn hand weg sloeg. Niemand kwam aan haar zonder toestemming. Ze keek hem met een schuin gezicht aan toen hij zie dat hier een zware straf op stond. Een gegiechel vertrok uit haar keel. En daar moet ik bang voor worden. HeerZei ze nog altijd netjes dat ze was. Ze keek hem aan en wist wel wat hij van plan was maar liet hem gewoon de ring af pakken. Zonder ook tegen te werken deed ze haar hand los. Kitty keek toe hoe de man de ring om zijn pink heen deed. Weet u die ring is u te klein. Wat als ik hem voor u draagSprak ze half fluisterend terwijl ze naar de ring keek. Plots hief ze haar hand op. Er schoten wortels uit de grond om hoog die zich vast maakte aan de man. Kitty liet haar hand weer zakken en gelijk zakte de wortels weer terug de grond in. Terwijl de wortels de man nog steeds vast hield. Toen dat gebeurde zag ze haar kans schoon en pakte ze de ring weer af. Weetje ik lijk nu wel dom. Maar ik hou er niet van als mensen iets van me afpakken zonder het te vragen. Of laat staan het te melden. Met een klein mag ik de ring terug kun je hem terug krijgenZei ze. Daarna gooide ze de ring in de lucht en net op dat moment ving Lexy hem op. Kitty keek omhoog naar haar Anima en zag hoe Lexy hoger ging. Al snel verdween de Anima in een klein stip.

Gesponsorde inhoud


Ik ben een

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum