Pleoh keek even raar naar Espe. Hij had toch net gezegd welk woord hij
dan zei? Maar toch gaf hij maar gewoon antwoord. '
Hij zegt dan vaak:
Mijn Lavinia.', antwoordde hij haar droog. Hij grijnsde haar toe en
lachte bijna om haar manier waarop ze probeerde hem over te halen zijn
dromen te vertellen. Maar dat was hij niet van plan.
'Probeer het maar
uit me te krijgen.', gromde hij haar toe. Hij kon er toch niet over uit
over wat Espe zei. Je kon een achternaam heel erg missen. Je wist niet
waar je vandaan kwam, je kende je familie niet en je had geen plaats in
de wereld. Als je een achternaam had dan wist je tenminste meer over
jezelf dan nu. Hij gromde zacht van tevredenheid toen ze hem over zijn
neus likte en keek verbaasd op toen hij niets meer zag. Voor hem was het
iets vanzelfsprekends om Lucifer zonder shirt te zien. Ook bij de
trainingen hadden ze alleen een korte broek aan. Zijn staart zwiepte
langzaam heen en weer over de grond terwijl hij wachtte op wat Espe van
plan was. Al snel verdween de poot en het volgende moment lag hij op
zijn rug en werd er in zijn oor gebeten. Hij grijnsde haar terug en
draaide door. Hij sprong naar haar toe en beet haar zachtjes in haar rug
waarna hij gauw een lik gaf en weer wegsprong. Hij rende weg en hoorde
haar achter zich aankomen. Op de een of andere rare manier had hij wel
zin in spelen. '
Pak me dan als je kan.', zei hij op een plagerig
toontje.
Lucifer zag dat de blik van Lavinia veranderde toen hij het over de ringen had en luisterde stilzwijgend naar haar commentaar. Hij wilde haar zeggen dat als ze niet verder wilde gaan dat hij dan wel zou stoppen, maar ze gaf hem daar de kans niet voor. Ze kuste hem al weer en hij zei tegen zichzelf dat hij wel zou stoppen als zij dat wilde. Niet later, maar vooral ook niet eerder. Toen ze met haar handen onder zijn shirt ging, trok hij het uit en zag dat ze rood werd. Hij glimlachte licht voordat hij weer verder ging met haar te kussen. Nadat hij zich had gedraaide, fonkelden zijn ogen nog meer en hij genoot van de kussen die ze hem gaf. Ze werd er steeds beter in en hij zou haar leren om de beste te worden op dat gebied en keek bijna verbaasd op toen ze de kus verbrak en naar hem keek. Zijn hart sloeg even een slag over bij het zien van de blik die ze hem gaf en hij kon niet anders dan op dezelfde manier terugkijken. Hij onderdrukte de kreun niet toen ze aan zijn oor sabbelde. Ondanks dat ze zo onschuldig was, bracht ze met gemak de passie van zichzelf naar hem over. Hij ging rechtop zitten en drukte een snelle kus op haar mond waarna hij zijn lippen over haar kaaklijn liet glijden en over haar sleutelbeen liet gaan. Met zijn tanden nam hij de stof van haar jurk mee en de krassen van eerder waren weer te zien. Iedere kras kuste hij voorzichtig terwijl zijn hand naar haar rits ging. Langzaam maakte hij die open en liet zijn hand over haar blote rug gaan. Zolang ze zo dicht tegen hem aanzat kon haar jurk aan de voorkant niet afvallen en zou alles nog steeds voor hem verborgen blijven, maar dat maakte hem niets uit. Hij wilde niet te ver gaan. Zijn tanden schraapten langs haar oorlel en hij zag tot zijn verrukking dat ze ervan moest huiveren.
'Ik hou nog veel meer van jou!', beantwoordde hij haar liefdesverklaring. Zijn ene hand ging strelend door haar haren en trok er soms zachtjes aan terwijl zijn andere hand zijn weg over haar rug vond. Dan weer boven streelde en vervolgens ging hij meer naar beneden. Af en toe met zijn nagels ging hij er zacht overheen en glimlachte zacht bij de automatische reactie van haar lichaam. Zijn lippen kusten haar hals en nek en hij snoof haar verschrikkelijk heerlijke geur op. Hij moest echt oppassen dat hij zijn verstand niet zou verliezen. Ze was hem veel te kostbaar en hij wilde niet iets doen dat zij niet zou willen. Even gingen zijn lippen naar haar oor. '
Je bent mijn Lavinia.', zuchtte hij zachtjes in haar oor. '
Maakt niet uit met wie je trouwt. Ik zal altijd meer van je houden dan degene met wie je trouwt.', vervolgde hij. Hij leunde iets achterover en keek haar in de ogen. Daarna zoende hij haar gepassioneerd.