((OOC: Ik heb Lucifer toestemming gegeven aangezien ze mij betaald wil zetten XD))
Espe gromde wat geirriteerd.
''Het is omdat je zegt dat je vrienden met hem bent en dat hij veelste jong is voor jou, maar als je vriend te dichtbij komt bijt ik hem alsnog..'' Lavinia keek naar Espe en aaide haar rustig.
''Zal niet gebeuren, Espe...'' Espe snoof en ging weer op haar eigen poten liggen. Ze was wat knorrig omdat er nog 2 goede karkassen bij de rivier lagen die zij niet had kunnen opeten. Ze keek even naar de Leeuw blijkbaar hield hij van moorden. Espe hield ook wel van doden maar toch doden ze enkel als ze er een reden toe had. En Espe had niet zo'n grote maag, ze had genoeg aan 1 hert. Ze bekeek Kyodo weer en daarna naar Kenshi. Haar ogen stonden wat duister maar ze kreeg al snel een tik van Lavinia waardoor ze haar ogen weer geirriteerd op de grond legde. Ze snapte niets van Lavinia. Het ene moment, nee dat was ook niet waar. Lavinia had niets tegen Lucifer gedaan toen zij weg was. Alleen doordat Espe haar wou verdedigen kwam ze nog erger in de problemen. Ze snoof even. Mensen! Ze waren onbegrijpelijk! Zelf Lavinia begreep ze afentoe echt niet. Niet dat Espe het erg vond want Lavinia begreep haar soms ook niet. Wat geritsel verstoorde haar rust en ze keek zoekend om zich heen. Haar ogen glommen toen ze een al bekende brul hoorde. Dit kon niets meer dan ellende betekenen. Ze wierp snel een blik op Lavinia.
Lavinia verstijfde toen ze de brul hoorde, Pleoh... Zoekend keek ze snel om zich heen. Want als Pleoh er was, was Lucifer er ook en als Lucifer haar hier zag met Kenshi kon dat niets meer dan Ellende betekenen dat wisten Espe en Lavinia dondersgoed. Espe stond op en ging voor Kenshi en Lavinia staan. Lavinia leunde van de schrik niet meer tegen Kenshi aan. Heel even keek ze naar Kenshi maar daarna naar de bosjes waar nu Pleoh te voorschijn kwam. Ze begon zwaarder te ademen en slikte moeilijk. Ergens was ze bang dat Lucifer haar zou verraden. Pleoh gromde naar Espe die woedend terug keek. Lavinia wist niet wat Pleoh zei maar het kon van alles zijn.
Espe stapte dreigend naar voren.
''Wat doe je hier, Pleoh!'' gromde ze kwaad.
''Ga weg!'' Brulde ze dit keer waarbij ze haar tanden ontbloten. Espe en Pleoh waren echter geen vrienden van elkaar. Maar vijanden ging net te ver. Maar dat ze elkaar niet mochten dat was zeker. Ze keek naar het karkas wat op de grond lag voor de poten van Pleoh.
''Dat dier behoort niet toe aan mij, Pleoh. Dus ga en neem dat vervloekte beest met je mee..'' Zei ze met geheven hoofd. Haar ogen glommen duivels terwijl ze naar hem keek.
''Voordat ik dadelijk wraak neem over wat jij mij heb aan gedaan en dit keer, zal je er niet heel huids vanaf komen..'' Gromde ze dreigend en zetten een stap naar voren. Espe had geheel diers gepraat zodat de rest het niet kon horen allen Kyodo, Pleoh en zij zouden deze dierlijke taal kunnen verstaan. Dit deed ze om Lavinia niet bang te maken en Kenshi hier niet bij te betrekken.
Er doemde nog iemand op uit de schaduw. Lavinia's ogen werden groter terwijl ze naar hem keek. Lucifer had alles duidelijk gezien en zo te zien was hij niet blij met wat hij zag. Ergens begreep ze gewoon niet waarom hij haar niet met rust laten. Hij bleef haar maar achtervolgen. Wat moest hij van haar. Ze was nergens veilig. En veilig betekende zonder hem. Maar dit keer had ze niet door gehad dat hij haar had bespied en dat had hij dan wel erg goed gedaan want Lavinia had altijd al erg snel door als iemand haar volgde.. Ze was er op getraint. Al van 5 kilometer afstand wist ze of er mensen waren die haar volgde. Maar Lucifer was slimmer dan dat ze gedacht had. Heel even had ze namelijk gedacht dat ze veilig was met Kenshi maar blijkbaar had ze het mis gehad. Lucifer was woedend op haar, dat zag ze in zijn ogen. Pleoh stond voor hem maar Lucifer beende naar haar toe met zijn armen over elkaar. Lavinia stond rustig op en keek Lucifer aan.
''Dat kan ik beter aan jou vragen..'' zei ze fel tegen hem en ook zij sloeg haar armen over elkaar heen. Zijn woorden waren misschien kalm maar hij was alles behalve dat. Maar toch kon ze niet door het masker komen die haar boos aan keek. Wist ze nou maar wat hij echt kwam doen.
''Waarom volg je me..'' siste ze.
''Ik dacht dat je me met rust zo laten na Claps?'' zei ze met haar wenkbrauw opgetrokken.
''Dus zeg op, wat moet je van me...'' Lavinia was alles behalve beleefd nu maar dat maakte haar niets uit. Ze balde haar vuisten toen hij zei dat hij haar man was. Lucifer kwam nog dichterbij en Espe ging er grommend tussen staan want niemand kwam bij Lavinia als Espe dat niet toe stond.
''Mocht je willen,'' Gromde Espe dit keer konden de mensen het ook horen. Lavinia keek Lucifer boos aan.
''Ik zoek een man, dus de woorden haar man klopt niet echt. En zowel, bewijs het maar. Waar zijn onze ringen?'' zei ze fel.
''Ow dat is waar, die hebben we niet omdat jij mijn man niet bent!'' Zei ze dit keer boos. Ze keek naar Kenshi en zuchte,
''Deze man hier probeert mijn hele reis al mijn aandacht te trekken..'' Legde ze hem uit waarna ze zich op Lucifer richten. Ze deed een paar stappen naar voren en duwde haar vinger krachtig tegen zijn borst aan.
''Maar jij wil maar niet begrijpen dat ik je niet wil. Nooit niet..'' Haar ogen twinkelde lichtjes. Espe keek naar Lavinia en Lucifer maar haar blik richten zich al snel op Pleoh.
''En noem me geen lieveling!'' Zei ze waarna ze nog een keer tegen zijn borst duwde met haar vinger. Ze hijgde een beetje en haar haren vielen voor haar gezicht. Ergens zag ze ondanks ze boos was toch aantrekkelijk uit. Haar ogen glommen nog steeds en ze deed weer een stap achteruit en haalde haar vinger van zijn borst af.