Met een sluwe geamuseerde grijns wachtte Mikaela geduldig af. Straks zou hij zometeen wel voelen hoe het water letterlijk voelde. Nu maar hopen dat hij er neit eerst met zijn voeten ofzo in zou gaan om te voelen hoe koud het was, want dan was haar plan mislukt en ze had nu echt wel zin in wat pret en plezier. Rustig wachtte ze, en moest toegeven dat het nog wel mooi zicht was toen hij zijn boven kleren uitdeed. Ze hield zich de hele tijd boven water om alles mee te maken. Toen hij eindelijk zijn broek tot aan zijn knieën had opgerold sprong hij in het water. Al happend kwam kristoffel boven water en een reeks scheldwoorden stroomden uit zijn mond. Mikaela kon haar lach niet meer inhouden en begon volop te lachen, kon zich door zoveel te lachen nog maar met moeite boven water houden. Zijn gezicht was zo hilarich geweest, iedereen zou er wel mee hebben gelachen, dus het haar kwalijk nemen kon je niet doen.
"Ok ik had niet meteen in het water moeten springen" gaf hij toe terwijl hij naar een grote rots zwom waaraan hij zich kon vasthouden. Mika grinnikte
."Ah ja, voor mij was het een heel plezier om je gezicht te zien." Sprak ze geamuseerd en streek enkele natte plukjes haar van voor haar gezicht weg die de hele tijd eraan hadden geplakt.
"Ik snap niet hoe jij het in dit water vol houdt" Ze glimlachte grijnzend naar hem."
Door iedere keer in nog kouder water te gaan, mijn lichaam is er al aan gewend" Legde ze lachend uit. Zonder waarschuwing dook ze diep onder water waardoor Kristoffel haar niet meer kon zien. En zwom zo stil richting hem en keek hem sluw vanonder het water onder hem aan. Zonder enige geluid te maken kwam ze vlak achter hem weer boven water en sprong op zijn rug"
Boe" Lachtte ze en hield zijn schouders vast. Ze mochten dan in koud water zijn, haar lichaam was het zo gewoon dat haar lichaam warm bleef
"Jasses, jij bent koud" sprak ze in zijn oor en Glimlachte liefjes terwijl ze aan hem voorzichtig vasthield.