[Opnieuw, het spijt me dat ik weer een tijdje niet van me heb laten horen]
Daar zat de leeuw dan, wakend over het gewonde meisje. Ergens twijfelde hij, ja, ze deden wat goed was, maar ze wisten haar naam niet eens. Ze wisten niet waar ze vandaan kwam. Wie weet was het een vijand... Het meisje zei ook niets... En ze was blind, ja, dat was duidelijk. Zo bleef Kyodo haar wat waakzaam en oplettend in de gaten houden.
"Wat doen jullie in de woestijn?" Ah, oké, tijd om zijn mond open te trekken.
"We waren eigenlijk op doorreis richting onze woonplaats." gaf hij eerlijk antwoord "
Maar mijn mens raakte afgeleid door jouw stem en we besloten je te helpen." Hij bleef even stil toen hij de voetstappen van Kenshi weer dichtebrij hoorde komen.Toen Kenshi daar aankwam keek hij onderzoekend naar Kyodo, daarna naar het meisje, waarna hij het vuur aanstak.
"Ik hoop niet dat je vegetarier bent?" "Nee ik ben geen vegetariër." Dat was mooi, dan kon ze gewoon met hen mee eten, hoefde hij niet de moeite te doen nog speciaals voor haar te halen. Daarna had hij zich een tijdje met het eten boven het vuur bezig gehouden, natuurlijk totdat het meisje zijn aandacht weer trok
"Wat is uw naam heer?" Kenshi keek even naar Kyodo, die knikte eventjes en daarna keek Kenshi pas haar richting op
"Ik stond eigenlijk op het punt dezelfde vraag aan jouw te vragen." reageerde hij vriendelijk, maar er leek iets wantrouwends in te zitten
"Mijn naam is Kenshi en zoals je al door had heet mijn anima Kyodo."