Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1Het Laatste Nieuw van Dust Empty Het Laatste Nieuw van Dust vr dec 23, 2011 4:35 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Hallo trouwe leden van Dust. Hier is weer eens een bericht van de lang achter de schermen gebleven Tempus.

Dust heeft, zoals je hebt gezien een grote transformatie ondergaan. Dit is gebeurd omdat de website hier en daar lastig begon te worden, om te onderhouden. In de toekomst moet een website zoals Dust namelijk grotendeels automatisch zijn, want anders is hij vrijwel onmogelijk te onderhouden. Welnu, dit is gelukt met de laatste update. Het Portal is vrijwel helemaal geautomatiseerd. Er is geen scheiding meer tussen leden en gasten, dus bij een verandering worden beide gelijk geupdate.

Verder zijn de Clans bijna helemaal geupdate. De clanpagina is eenvoudiger en overzichtelijker geworden, met duidelijk de informatie over de clans en een link naar hun residentie. Geen omslachtig gedoe meer.
OPROEP DUS AAN ALLE CLANHOOFDEN, UPDATE JE RESIDENTIE.
(jij ook Tempus)

Dan de blogs. De blogpagina is geupdate en van informatie voorzien. De geavanceerde blog op Wordpress is te omslachtig en werkt niet. Dus we houden het eenvoudig met de simpele mini blogs van Dust. Die zijn door hun eenvoudigheid veel leuker.
DUS GA WEER ACTIEF BLOGGEN, DAT DOE IK OOK.

En verder de KAART. Deze is geupdate en van nieuwe gebieden voorzien. Grote steden zijn toegevoegd, en zullen binnenkort ook speelbaar zijn.
Bekijk de kaart maar eens, en zie hoe mooi hij is geworden Razz

Dan de beroemde aankondiging. Volgende week gaat de nieuwe verhaallijn Lavinia Book van start, alsmede de mini RPG, Back to the Childhood.
(even ter info: Back to the Childhood (BTTC) is een mini rpg binnen dust, waar je karakters worden omgetoverd tot kleine kinderen of babies. Zo kun je avonturen als kind beleven en kun je ook met je ouder (als NPC's) spelen. Het wordt heel leuk. Als je mijn karakters eens wilt zien. (baby Tempus en pup Dusty kijk dan op mijn karakterkaart)

En verder, wat staat ons nog te wachten voor het nieuwe jaar begint.
Ten eerste zal er nog een update in de profielen komen, zodat de karakterkaarten makkelijker kunnen worden opgezocht.
Daarnaast zullen de plaatjes bij de nieuwe gebieden worden gezet, zodat deze ook speelbaar zijn. Verder zijn er nog een paar kleine aanpassingen hier en daar maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.

Hopenlijk zie ik jullie weer terug op Dust, misschien wel in de chatbox.
In ieder geval wens ik jullie alleen fantastische kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2012.

Groet Tempus Dolores en Ash.

p.s de Dust Shop is nog steeds in de uitverkoop, dus sla je slag.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum