Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dust bestaat een HALF jaar. Empty Dust bestaat een HALF jaar. vr jul 01, 2011 7:12 am

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Het is zover. Dust bestaat precies een half jaar vandaag.
Op 1 januari 2010, om 0:00 uur is Dust de lucht in gegaan. (precies met nieuwjaar) Nu bestaat Dust alweer een half jaar en er is al best veel gebeurd. Er zijn al over de 2500 posts geplaatst, er zijn 71 leden, en er zijn al 3 officiëele verhaallijnen geweest, waarvan Firetree nu nog steeds loopt.

Vandaag zal de Dust Shop ter ere van de halve verjaardag in de uitverkoop gaan, dat gebeurd per half jaar. Dus houdt de winkel telkens goed in de gaten. De prijzen veranderen steeds, en soms kun je de artikelen in de winkel voor Spotprijzen krijgen.

Een dezer dagen zal er ook meer worden aangekondigd voor de nieuwe verhaallijn, die na Firetree start.
Ook zijn de updates bijna allemaal doorgevoerd, dus Dust is weer helemaal klaar voor het nieuwe half jaar.

Houdt deze dagen dus goed de Site in de gaten. Very Happy

Veel plezier.

Het Dust Beheer.

2Dust bestaat een HALF jaar. Empty Re: Dust bestaat een HALF jaar. vr jul 01, 2011 11:04 am

Lady Catharina

Lady Catharina
Ik ben een Teacher
Teacher
YEEY!!!!

GEFELICITEERD!!!!!

3Dust bestaat een HALF jaar. Empty Re: Dust bestaat een HALF jaar. vr jul 01, 2011 12:44 pm

Sam

Sam
Ik ben een Ontdekker
Ontdekker
Gefeliciteerd

4Dust bestaat een HALF jaar. Empty Re: Dust bestaat een HALF jaar. vr jul 01, 2011 2:47 pm

Oblivios

Oblivios
Ik ben een Admin
Admin
Ben blij dat we zo ver zijn gekomen al! En ik hoop dat we zo door blijven gaan! Alhoewel ik wel hoop dat iemand Oblivios snel komt redden Razz En dat we echt actief verdergaan met The Firetree ipv continu gevechten. Dan kan de volgende verhaallijn haar intrede doen! Smile Want we zijn om de zoveel tijd wel toe aan verfrissing. Hoe dan ook: keep up the good work folks!(voor de mensen die geen Engels spreken: ga zo door mensen!)

5Dust bestaat een HALF jaar. Empty Re: Dust bestaat een HALF jaar. vr jul 01, 2011 3:03 pm

Délune

Délune
Ik ben een Rookie
Rookie
Gefeliciteerd!

Hopen dat Dust nog lang blijft leven, maar dat gaat vast en zeker lukken! ^^

Gesponsorde inhoud


Ik ben een

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum