Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1Residentie: Vincenza clan Empty Residentie: Vincenza clan di maa 29, 2011 11:46 am

Oblivios

Oblivios
Ik ben een Admin
Admin
Residentie: Vincenza clan Introjt

Residentie: Vincenza clan Regelsd
Residentie: Vincenza clan Regelsdu






Ledenlijst:

Gran Conquistadoré Genéral[Gran Kon-kwist-a-doree Geneeral]: Bacari

Gran Conquistadora Generala[Gran Kon-kwist-a-dora Generalaa]: -

Ducado Secondo[Dukaa-doo Sekondo]: -

Assassinata Specificál[Assas-ien-aataa Spe-sie-vie-kal]: Jareth

Conquistadoro[Kon-kwist-a-doroo]: -

Ejército delo Armos[Eejeer-sie-to del-o Aarm-os]: Florence; Evolet; Feder; Reaven; Scott

2Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan wo jun 01, 2011 9:03 pm

Florence

Florence
Ik ben een Nieuweling
Nieuweling
Ik heb geen idee of het de bedoeling is dat is het hier plaats, dus sorry als het niet zo hoort. Maar mag ik misschien lid worden van deze clan?

3Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan do jun 02, 2011 7:55 am

Bacari

Bacari
Ik ben een Kolonist
Kolonist
ja, het is prima dat je hier post hoor! Graag zelfs Smile Ik zal met Oblivios je even aan de clan toevoegen.

4Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan do jun 02, 2011 11:40 am

Florence

Florence
Ik ben een Nieuweling
Nieuweling
Bedankt Wink

5Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan do aug 18, 2011 12:18 pm

Jareth

Jareth
Ik ben een Bekende Burger
Bekende Burger
Ik ga ook maar schrijven hier.
Dit zal de clan worden waar mijn char deel van is.
Omschrijving can mijn char ect komt nog wel.

6Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan vr aug 19, 2011 7:04 pm

Bacari

Bacari
Ik ben een Kolonist
Kolonist
Welkom bij de clan Jareth!
Ik zag in je post dat je bij de Assasinata Specificál wilde horen, dat kan geregeld worden Wink

7Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan vr okt 21, 2011 8:48 pm

Evolet

Evolet
Ik ben een Ontdekker
Ontdekker
Hee,
ik zou me met Evolet wel graag hierbij aan willen melden, maar ik had nog wel een paar vraagjes ^^;
- voor wie werkt ze dan als huurmoordenaar?
- mag ze dan ook in andere gebieden komen?
- mag ze ook onderlinge contacten met andere clans leggen?
Mwahahaha dat was het zo'n beetje,
oja voor meer informatie over Evolet zelf kun je gewoon lezen XD

8Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan za okt 22, 2011 8:44 am

Lord Athios

Lord Athios
Ik ben een Moderator
Moderator
Dat is goed, als huurmoordenaar werk je voor de Vincenza-leider Bacari(over het algemeen). Ja, je mag in andere gebieden komen en contacten leggen met andere clans, maar bedenk wel dat de Vincenza het niet zo goed voor hebben met de Caelos en de Dustseekers. Zal ik je erbij voegen?

9Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan za okt 22, 2011 2:02 pm

Evolet

Evolet
Ik ben een Ontdekker
Ontdekker
Okee, graag!
YAY

10Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan za nov 26, 2011 6:27 pm

Feder

Feder
Ik ben een Kolonist
Kolonist
Ik zou mijn karakter ook graag bij de vincenza clan toevoegen. Eigenlijk vooral als dief als dat niet erg is.

11Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan zo nov 27, 2011 1:11 pm

Lord Athios

Lord Athios
Ik ben een Moderator
Moderator
Is geregeld, welkom bij de Vincenza.

12Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan do mei 31, 2012 9:08 pm

Reaven

Reaven
Ik ben een Burger
Burger
Hallo, ik heb me net aangemeld, dat wilde ik even laten weten.

13Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan vr aug 24, 2012 2:20 pm

Scott

Scott
Ik ben een Nieuweling
Nieuweling
haay, ik zou me ook graag aan willen melden met Scott, hij is dan wel alleen dief =)

14Residentie: Vincenza clan Empty Re: Residentie: Vincenza clan wo aug 29, 2012 2:54 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
@ Scott: Ik heb je toegevoegd Smile
@ Bacari: Zou je de clanpagina kunnen updaten Smile

Gesponsorde inhoud


Ik ben een

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum