Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Doe jij mee: De Dust Promofilm zo jun 24, 2012 2:43 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Hallo iedereen,

Binnenkort wordt de nieuwe Dust promotiefilm gemaakt, waar jouw karakters ook een rol gaan spelen.
Ook jij kunt je karakter laten meespelen in de film. Wat je daarvoor moet doen is het volgende:

1. Stuur de link van een filmpje van je karakter. OF
2. Stuur een aantal goede kwaliteit plaatjes op. (minimaal twee)
(zo groot mogelijke plaatjes, en geen avatars)

Wanneer de plaatjes en het filmpje geschikt zijn komen ze in de nieuwe Dust promotiefilm.
Je kunt reageren op dit topic.

Van een aantal is al materiaal gevonden:

+ Tempus. (filmpje) (van: King Arthur, Tristan)
+ Oblivios (afbeelding) (van: Season of the Witch, Felson)
+ Diadorah (filmpje) (van: Narnia, The White Witch)
+ Sam (filmpje) (van: Legend of the Seeker,
+ Alwin (filmpje) (van: Hugo en Nanny Mcphee)
+ Lord Athios (afbeelding) (van: The Three Musketeers, Athos)
+ Kristoffel (film) (Game of Thrones, Jon Snow)
+ Lady Catharina (afbeelding)
+ Elina (afbeelding)
+ Leonidas (Vampire Diaries)
+ Mikaela (mikaela Banes)

We zoeken nog afbeeldingen/filmpjes van:

+ Lady Lavinia



Laatst aangepast door Tempus op ma jun 25, 2012 5:22 pm; in totaal 3 keer bewerkt

2Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm zo jun 24, 2012 5:05 pm

Kristoffel

Kristoffel
Ik ben een Burger
Burger
Ik heb Kristoffel zijn uiterlijk net aangepast zodat het wat meer Middeleeuws is. Als je op Youtube Game of thrones Jon Snow opzoekt vindt je er filmpjes over.

3Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm zo jun 24, 2012 5:11 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
(leuke avatar)
Je bent toegevoegd aan de lijst Smile

4Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm zo jun 24, 2012 5:24 pm

Elina

Elina
Ik ben een Teacher
Teacher
Monsieur Tempus.
Je voudrais participer au film de promotion Smile
J'ai choisi deux images de Elina. Je pense, les images sont bonnes pour ça Very Happy

Salut Smile

5Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm zo jun 24, 2012 5:57 pm

Diadorah

Diadorah
Ik ben een Avonturier
Avonturier
Ik voel me gevleid en zou echt heel graag me willen doen in de film met Diadorah. Ben benieuwd ik wacht rustig af Smile

6Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm ma jun 25, 2012 2:02 pm

Leonidas

Leonidas
Ik ben een Burger
Burger
wel leonidas kan ik ook aanmelden,

je moet maar gewoon vampire diaries opzoeken en je hebt de hotte jongen ^^

7Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm ma jun 25, 2012 2:10 pm

Mikaela

Mikaela
Ik ben een Bekende Burger
Bekende Burger
ik ben nu ook best wel nieuwsgierig Very Happy
voor mij is het Mikaela banes van transformers ^^

8Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm ma jun 25, 2012 4:10 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
@ Mikaela, kan hem niet vinden

9Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm ma jun 25, 2012 4:18 pm

Mikaela

Mikaela
Ik ben een Bekende Burger
Bekende Burger
moet ik een filmpje sturen ofzo?

10Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm ma jun 25, 2012 4:34 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Graag, of een paar afbeeldingen Very Happy
Want ik kan niets van je karakter vinden.

11Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm ma jun 25, 2012 4:36 pm

Mikaela

Mikaela
Ik ben een Bekende Burger
Bekende Burger
het is Megan fox(nouja beter gezegt mikaela banes) normaal gezien kun je haar in transformers toch zien?

12Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm di jun 26, 2012 12:49 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Oké we hebben nu genoeg figuranten voor de film Razz

13Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm di jun 26, 2012 4:51 pm

Sam

Sam
Ik ben een Ontdekker
Ontdekker
Ben benieuwd wat er van gaat worden.

14Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm di jun 26, 2012 9:06 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
De film zit qua scenes en muziek in elkaar.
Nu de geluidseffecten nog, tekst en nog wat andere effecten.
Met een beetje geluk krijg ik hem nog voor het weekend af. Iedereen die zich opgegeven heeft zit erin, sommige wat langer dan de ander, maar goed Smile Het is ook maar 4:30 minuten lang Razz

15Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 11:56 am

Lady Lavinia

Lady Lavinia
Ik ben een Avonturier
Avonturier
Ik zie mijn naam hier staan dus ik ga even kijken of ik wat kan vinden van Lavinia, heb denk alleen afbeeldingen voor je...

Spoiler:

16Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 1:38 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Hee Nicole, ben blij dat je er weer bent
Je bent net te laat met de plaatjes, alle scenes staan er al in.
Maar ik heb een ander plaatje van je gevonden, inclusief viool. Smile (van zonder Lavinia is de film niet compleet)
En die staat nu in de film.
Als ik het nu weer verander komt alles door de war te zitten.
Dit is het plaatje die ik voor je heb gebruikt: (deze is ook groot genoeg)

Doe jij mee: De Dust Promofilm 44_f82088b1225b6dd046335e7be3bc420f2

17Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 1:39 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Als je deze echt niet mooi vind kan ik het misschien nog veranderen Smile
Maar dan gaat het wel langer duren voor het filmpje uitkomt . Razz

18Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 1:52 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Vergeet mijn plaatje, ik heb er toch eentje van jou gebruikt, veel mooier, en het paste ook nog eens precies ertussen, i.p.v. die ene die ik had gezocht.
Dus jouw plaatje staat er in. Het is die ene met de handen voor de ogen. Erg mooi...

19Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 2:27 pm

Lady Lavinia

Lady Lavinia
Ik ben een Avonturier
Avonturier
Blij dat ik je er mee kan helpen, en ook dat plaatje was goed geweest hoor Vincent. Smile
Ik ben blij dat ik er weer ben en ga er alles aan doen om weer actief te worden en Rosalie een beetje in der zij prikken zodat ze me daarmee gaat helpen, haha. Ik ben erg benieuwd naar je filmpje Vin. Smile

20Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 6:01 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Het filmpje is klaar. Ik kijk hem nog een keer door, en dan ga ik hem renderen. Ik publiceer de film vanavond op het internet, en zet hem op Dust. Smile

21Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 6:02 pm

Sam

Sam
Ik ben een Ontdekker
Ontdekker
Oeh ben benieuwd.

22Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty Re: Doe jij mee: De Dust Promofilm wo jun 27, 2012 8:21 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Het renderen duurt lekker lang, hij is nog steeds bezig Sad

23Doe jij mee: De Dust Promofilm Empty HET FILMPJE IS KLAAR wo jun 27, 2012 9:00 pm

Tempus

Tempus
Ik ben een Admin
Admin
Hallo iedereen.

Na lekker lang wachten is ie toch eindelijk klaar. Het filmpje is af.
En hij staat op You-tube. Hieronder is hij te bekijken, geniet ervan.
P.S GROOT SCHERM OP ZETTEN HIJ IS IN HD :p
EN ZET HET GELUID OOK AAN HÉ

Gesponsorde inhoud


Ik ben een

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum