Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden Bericht [Pagina 1 van 1]

1Looking around. Empty Looking around. zo maa 20, 2011 6:52 pm

Alissa

Alissa
Ik ben een Nieuweling
Nieuweling
Voor de ingang van de Midnight Glade kwam Alissa tot stilstand. Dit was dus de stad. De meeste tijd van haar dag bracht ze door in de natuur, maar haar voorraad begon steeds leger te raken. Ze gaf het een knikje, en liep door de ingang. Meteen hoorde ze gelag, en veel herrie opkomen. Het slaperige kopje van Jake, haar Anima kwam gapend tevoorschijn. 'Whut?' Geeuwde hij zachtjes. 'Goedemorgen Jake,' Lachte Alissa tegen hem. 'Ik ga weer inkopen doen.' De fret keek verveeld om zich heen, en dook weer terug in haar capuchon. 'Roep me maar als je wat interessants ziet,' Mompelde hij. Grinnikend liep ze door. Het dorpje was erg druk vandaag. Mannen, vrouwen en kinderen liepen door elkaar heen, en de koopmannen riepen hun producten over de markt uit. De Animala renden achter hun mensen aan, of zaten zet als Jake op hun arm of schouder. Alissa beende zich een weg door alle bevolking, en bleef even staan bij de kraampjes en winkeltjes. Ze had wat meer noten en andere producten nodig. Haar grijze ogen zochten wat om zich heen..

:Anima Tell:
De capuchon waar de fret in zat wiegde zachtjes heen en weer. Het gaf hem een prettig gevoel. Jake was soms een beetje lui. Vooral als het nog ochtend was.. Hij geeuwde nog eens, en kwam zachtjes overeind. De capuchon van Alissa was altijd al zijn lievelings plekje, Hier wiegde het altijd zo.. Zo stil mogelijk kroop hij eruit. Zo te zien had zijn mens hem nog niet opgemerkt. Jake keek wat in het rond. zijn kraaloogjes richtte zich op een mens die naast haar stond. Een krul speelde rond zijn lippen. Het mens had een zakje bij zich waar hij wat in stopte. De fret werd weer iets te moedig, en sprong lenig van de schouder van Alissa af. Hij lande in het zakje, en griste daar wat uit. Meteen krabbelde hij weer omhoog, en rende weg. Hij hoorde Alissa hem nog naroepen. Jake voelde dat hij werd opgepakt, en ruw weer op zijn haar schouder werd gezet. 'Jake?! Waarom deed je dat?' vroeg zijn mens. ze keek hem woest aan, maar al snel speelde er een glimlach rond haar mond. Snel griste Alissa het voorwerp uit zijn pootjes en gaf het terug aan de man. 'Het spijt me heel erg,' Verontschuldigde ze hem. Jake keek even nors, en glipte wer in haar capuchon.

[Bezet door Rai 8D
En is het 'Animal Tells' incoon wel zichtbaar? Bij mij namelijk niet o.o]

2Looking around. Empty Re: Looking around. ma maa 21, 2011 6:05 pm

Rai

Rai
Ik ben een Rookie
Rookie
:Anima Tell:

Zijn kleine poten tikte tegen de stenen aan. De kussentjes onder zijn klauwen dempte het geluid van zijn stappen. Nu hij eindelijk weer in zijn favoriete gedaante was kon hij vrijuit lopen. Alleen ging sprinten vaak nog moeizaam, zeker omdat tijgers niet aangelegd waren voor lange afstanden. Akira was nog jong dus hij kon nog redelijke stukken rennen en lopen.
Zijn neus volgend zigzagde hij tussen de mensen door. Als Rai gelijk had was het vroeger op aarde nog raar als een tijger wild rondliep in een dorp. Tegenwoordig keek niemand op of om als hij over straat liep. Akira zelf was ook niet bepaald verrast wanneer hij een slang op vogel zag opduiken. Anima's waren heel normaal in de wereld van Dust.
Jammer genoeg voor Akira waren veel van deze Anima's een prooidier. Het wekte zijn jagersinstinct op. Zijn mens Rai moest perse zo goedhartig zijn wat betekende dat hij geen Aninima's mocht eten, noch aanvallen.

Een fred rende een paar meter verderop voorbij. Een vrouwtje ging erachteraan een paar seconden later. Zou fret lekker zijn? In de sluiphouding volgde hij de Fret en zijn mens. 'Het spijt me heel erg.' Hoorde hij de mens nog zeggen. De fret verstopte zich in de capuchon van het meisje. Een gevaarlijke twinkel schitterde in de amandelogen van de tijger.
In de sluiphouding kwam hij dcihter bij het meisje. Een kleine sprint en hij beukte de bolle kant van de capuchon omhoog zodat de Fred hopelijk eruit zou vallen. Hehe lekker voor je fredje, dacht Akira plagerig.

'Akira!' Zonder er erg in te hebben riep Rai hem hardop. De oranje tijger was makkelijk te onderscheiden van de menigte maar het was ontzettend irritant om de kleine Anima achterna te moeten rennen.
Nu hij de kleine tijger eindelijk bereikt had zat hij een meisje last te vallen. Waarschijnlijk wegens zijn Anime. Wat was die Akira toch? Had Rai de verkeerde Anima kregen of was zijn Anima een tegenpool? 'Sorry, hij is soms net een puber.' verontschuldigde hij zich tegen het meisje. Was haar Anima een prooidier?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum